Välkommen till min nya blogg!

Hallojsan där ute!


Blev peppad ikväll av en gammal bekant att det var dags för mig att börja blogga igen, då hon tyckte det är dåligt med killar som bloggar, enligt henne iaf :)

 

 

Sååå vem är jag? Jag är en singelkille på 27 år, för tillfället arbetslös. Bor ensam i ett mindre samhälle strax utanför en hyffsat stor stad någonstans i mellansverige. Så framöver så kommer jag kalla mig "New Guy" då jag känner mig som en nykomling i en äldre kostym.

 

Har oftast en del tankar och funderingar på både positiva och negativa saker som händer och sker var dag. Och vad jag minns så är en blogg ett bra ställe att placera sina tankar, ris som ros, världsliga saker som knappt befintliga.

 

 

Vi börjar smått med denna välkomsttext. Kommentera gärna med lite tips om ämnen och gärna kommentarer om själva bloggandet.

 

 

 

På återseende!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessepaloma

Hääärligt :))



Blev väckt av ett jävla samtal kl 06.00 -idioti !! Så bu ska jag försöka blunda lite till :))



kram på dig - ser fram emot fler tankar!

2012-05-09 @ 06:42:29
URL: http://www.jessepaloma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0